Oblečte svojich zamestnancov do toho správneho outfitu so značkou Adler

Oblečte svojich zamestnancov do toho správneho outfitu so značkou Adler

Predstavte si, že vojdete do obchodného domu, kde má jeden zamestnanec rifľovú bundu a iný nosí obyčajnú mikinu s potlačou jeho obľúbenej kapely. Nielenže budete mať zmätok v tom, kto je z personálu a kto nie, ale takisto si isté pracovisko, spoločnosť, alebo značku tak ľahko nezapamätáte.

 

Pracovné oblečenie je jedným zo základných vizuálnych symbolov firiem, ktorým sa spoločnosť charakterizuje a odlišuje od konkurencie. Okrem toho by malo byť vhodné pre konkrétnu prácu, ktorú vaši zamestnanci vykonávajú. Začnite teda so správnym oblečením, ktoré by malo byť pre vašu značku a zamestnancov trefné, nezameniteľné a zároveň praktické. Ako na to?

Zlaďte sa s farbou značky

Prvý a základný krok, ktorý treba pri obliekaní svojich zamestnancov urobiť. Navonok jednoduchá vec, no treba podotknúť jej dôležitosť. Ak je napríklad kombinácia žltej a modrej dominantou vo vašom logu alebo v grafike webu, oblečte do týchto farieb svojich zamestnancov a pracujte s touto kombináciou aj pri ďalších doplnkoch. Zachovajte vzťah týchto farieb aj v budúcnosti a vždy do nich laďte svoj personál a všetky doplnky, ktoré na sebe budú nosiť – kľúčenky, brašne, tašky a ďalšie. Značka Adler ponúka oblečenie od tričiek či povestných polokošieľ až po čiapky, tašky či uteráky. Tričká Adler môžete potlačiť vašim logom či sloganom, čím ešte viac podporíte komunikáciu vašej značky.

Zapadnite do pracovného prostredia

To, že sa vám páči napríklad zelená farba, nemusí znamenať, že je vhodná aj pre vašu značku a vašich zamestnancov. Aj jej výber je podmienený tým, v akom odbore podnikáte alebo čo predávate. U strechárov sa často stretnete s oranžovým oblečením, pretože tehly a škridlice sú často tejto farby. V prostredí poľnohospodárstva je často prítomná zelená farba, pretože evokuje prírodu, rastliny alebo lesy – jednoducho prostredie, v ktorom sa pracovníci v poľnohospodárstve pohybujú a s ktorým sú zladení.

Nie je farba ako farba

Farby takisto vyvolávajú konkrétne emócie, preto je potrebné ich výber starostlivo zvážiť. Červená vyvoláva tie najsilnejšie emócie a je vhodné použiť ju v tímovom kolektívne. Biela na ľudí pôsobí harmonicky a aj to môže byť dôvod, prečo sa s ňou stretávame v zdravotníctve a farmaceutike. Modrá je vhodná do pracovní, pomáha s odbúravaním stresu a depresií. Vplyv farieb je na ľudí mnohonásobne väčší, než sa na prvý pohľad zdá. Oblečte svojich zamestnancov tak, aby ste u svojich zamestnancov, ale aj u zákazníkov vyvolávali práve tie emócie, ktoré chcete vzbudiť.

Kvalitný materiál, kvalitné oblečenie

Aby bol outfit nie len v súlade s vašou značkou, ale aby takisto veľa vydržal a bol praktický v akomkoľvek prostredí, investujte do kvality a kupujte oblečenie z osvedčených materiálov. Aby bola životnosť odevu, do ktorého svojich zamestnancov oblečiete, čo najdlhšia, siahnite po látkach ako bavlna, polyester alebo koža. Dôraz dávajte takisto aj na to, v akom prostredí sa budú vaši zamestnanci pohybovať. Ak budú pracovať na slnku, poskytnite im prevzdušňujúci materiál. Ak zvárajú v dielni, zvoľte ohňovzdorné látky ako napríklad vlákno nomex.

Nech aj oblečenie plne slúži

Každý pracovník na stavbe uvíta čo najviac vreciek na svojom odeve. Každý na informáciách chce mať priestor, kam šikovne vloží nejaký papier, perá, kľúče alebo vstupné karty a bude ich tak mať neustále poruke. Outfit zamestnancov má byť nielen zladený s vašou značkou, ale predovšetkým s charakterom práce, ktorú bude váš kolektív vykonávať. Nevyberajte iba oblečenie, ktoré vyzerá dobre a vhodne pre vašich zamestnancov, ale ktoré im aj starostlivo poslúži pri akejkoľvek pracovnej činnosti.

 

Urobte z každého kúska odevu nielen praktický pracovný prostriedok, ale takisto aj formu prezentácie, ktorá bude šíriť vaše meno do sveta. Čím viac svoj outfit zladíte s charakterom svojej práce, tým lepšie dni vás na trhu čakajú.